Առաջին ուսումնական շրջանի ամփոփում

Ես  բլոգավար  Մենուան եմ։ Իմ բոգը բացվել է մայիսին, ես իմ բլոգում ունեմ 55 հրապարակում։ Ես կարողանում եմ հրապարակումներ կատարել իմբլոգում, հղում վերցնել իմ բլոգից, հղում տեղադրել բառի վրա, նոր կարգ ավելացնել։ Ես կարողանում եմ աշխատել Word, Paint  ծրագրերով։ Կարողանում նկար տեղադրել իմ բլոգում, խմբագրել հրապարակումները։ Ես ունեմ Youtu ալիք։ Ես կարող եմ դիտել իմ ընկերների բլոգը։Ես կարողանում եմ հորինել հեքիաթ, հորինել շարունակելով ընկերներիս  միտքը, հորինում եմ հանելուկներ՝ տարբեր թեմաներով, գիտեմ առած-ասացվածքներ։

Կարողանում եմ գումարել, հանել եռանիշ թվերը, բազմապատկել, հորինել խնդիրներ, լուծել։ Ես մասնակցում եմ մաթեմատիկայի ֆլեշմոբին։ Գիտեմ՝ որոնք են արաբական և հռոմեական թվանշաններ, կարողանում ճիտ դատողություններ կատարել, ընտրել, հաշվել ուղղանկյան, քառանկյան, եռանկյան Պարագիծը։

Կարողանում եմ օգտվել քարտեզից։ Ես  գիտեմ ինչպես են նշում   Նոր տարին տարբեր երկրներում։ Գիտեմ Արեգակնային համակարգի մասին, ձմեռող և չվող թռչունների, մրգերի օկտակարության մասի։ Մենք ունենք մեր ծաղկանոցը։ Խնամում ենք բույսերը։ Ես նաև ձիավարել եմ Ագարակում, կրկրել կենդանիներին։

Ես կարող եմ դիտել իմ ընկերների բլոգը։  Մենք կարողանում ենք շախմատի հղում ուղարկել էլհասցեով և խաղալ։  Մենք այս տարի  խաղացել եք թատրոն-ներկայացում՝ բեմադրել ենք Ա․ Խնկոյանի «Մկների ժողովը»։

Ամանորին մենք խաղացել եք  Secret Santa կամ Գաղտնի Ձմեռ պապ։

Մենք ունեք մեր ռադիոն՝ «Ուրախ արևներ» ռադիո ։ Սիրում եմ լսել իմ ընկերներին։

Մենք շատ են ճամփորդել։  Հաղթահարել ենք Ծաղկեվանքի բարձունքը, այցելել ենք Պլանետարիում, Կոմիտասի անգարան-ինստիտուտ,  վաղը   գնալու ենք թատրոն և մենք նայելու ենք մյուզիքլ՝ երաժշտական ներկայացում։ Մենք առաջին անգամ էինք լսելու և նայելու։

Մարմնակրթույուն`վարում եմ հեծանիվ և լողում եմ։

 

Իմ բլոգի բաժինները՝

Մայրենի

Մաթեմատիկա

Ուսումնաան ճամփորդություն

Ես և շրջակա աշխարհ

Ռուսերեն

Անգլերեն

 

 


 

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով